gbg och die Verwandlung

Hej från Göteborg! Här är jag nu, och allt är bra. Jag kurerar min förkylning och skapar nya rutiner. Jag har hunnit avverka två dagar på uni. Jag tror att det bara är speciella männskor som väljer att läsa tyska och jag känner mig som världens ensamaste själ. Men det löser sig nog snart. Jag finner nog någon att pola med. Men måste folk vara så himla käcka? Gosh! However, idag tog jag en fika med några av kursarna. Den ena är tysk, kul grej. Och sedan är det ett gång blivande lärare och så lite random annat folk. Jag känner mig inte som alla andra, på gott och ont. Jag vill bara finna en likasinnad själ att bli dödspolare med. Det skulle varit så bra i nuläget. Visserligen ska jag den närmsta veckan ägna min vakna td åt att fördjupa mig i en Kafka. En vecka, en Kafka, på tyska. Skål, eller? Aja, nu slipper jag vara orolig för att jag inte ska kunna sysselsätta mig i helgen och så.

Annars vet jag la inte vad som ska skrivas här, mitt huvud sprängs snart och min näsa är full av snor. Men Göteborg är bra i alla fall. Du kan ju gärna ringa eller så!

Peace!

Kommentarer
Postat av: johnny

yo banana ja såklart är det bara knäppa typer som läser tyska, se på oss själva vi är ju helskumma. hur verkar kursupplägget? jag är som en tom skalle efter att ha vandrat på klippor i världens stormvindar. allt är pepp! men vi ses snart, är du i stan nästa helg? jag har ingen mobil just nu men hoppas allt är bra osv. tschöö

2008-09-04 @ 23:05:04
URL: http://johnnysdaily.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0