seprationsångesten kommer

image131

Jag vill inte lämna Düsseldorf. Jag vill att det underbara liv jag lever här ska vara för evigt. Men jag vet, det blir aldrig samma sak utan de finaste männskorna här, de som jag upplever allt det goda, onda, roliga och äventryliga med. Genom eld och vatten går vi, eller nått i den stilden skulle jag sagt om jag skrev en saga för barn eller en låt inom gengern tuggummipop (tänk Robyn och nittitalet). Okej, jag diggar D-dorf fett!

NULL ZWO ELF 4-EVER! hahahahahahahahaha

Nu ska promenera i mina nya vita skor, fånga solstrålarna oh hoppas att jag blir klok!

Peace!

Kommentarer
Postat av: Jocke

Jag har hört att min lillebror är mycketmycket bättre än din lillesyster på longboard?

2008-05-19 @ 21:38:36
Postat av: lisa

det där lät mer som nordman tycker ajg!

2008-05-24 @ 00:15:03
URL: http://lisaochjag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0