en god tårta!

image132Den här tårtan ska jag gifta med jag blir större och så, när det är giftasdags liksom. GÖTT! Eller, nej, jag ska baka en liknande när jag fyller år. Jag ska baka en tårta med tårtbottnar, vaniljkräm, schlagsahne, jordgubbar (inte hallon) och riven choklad när jag fyller år. Wohoho! hallå, jag fyller år snart! THIHI! BIG DEAL liksom! Eller? However, big deal or not, det ska bli en storslagen kväll! jag vill att alla mina vänner ska dansa på borden med mig! Klackarna i taket, vi ska skaka Pretty V! Typ.

However, everyday is like sunday. jag är raslös men borde egentligen sysselsätta mig med loggboken. Men neeeeeeeej, jag saknar diciplin! Och koffein. Och så. Vem som helst får mer än gärna komma och aktivera min hjärna. Eller egentligen inte. Jag måste skapa fokus. F O K U S ! (obs: tråigt!)

Jag bjuder på en bild från Amsterdam i stället! Den läsare som kommer på roligaste historien om vad som händer på bilden kan få en puss sen! Må bäste kvinna vinna!
image133

PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0