- är du också förvirrad?

Nej jag är ung och försöker leva fullt ut! Saknar dig Roberta!


Robertataaaaa säger:
snart är du 20 år
Robertataaaaa säger:
joanna säger:
jag vet!!! helt galet!!!
joanna säger:
haha
Robertataaaaa säger:
heeeelt stört
Robertataaaaa säger:
vi blev ju nyss 18
joanna säger:
jaa jag känner mig gammal men ung också
Robertataaaaa säger:
jag hinner inte med
joanna säger:
inte jag heller
joanna säger:
allt är så förvirrande
joanna säger:
börjar eller slutar det nu? vad ska jag göra?
Robertataaaaa säger:
samma här
Robertataaaaa säger:
det börjar
Robertataaaaa säger:
elleR?
joanna säger:
ja eller?
joanna säger:
eller?
joanna säger:
GAH!
joanna säger:
förvirrande eller vad? HAHAH
Robertataaaaa säger:
haha
Robertataaaaa säger:
du kommer få gå på systemet här i sverige, fatta vad nice
Robertataaaaa säger:
jag längtar bara för det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0