håkan hellström - tro och tvivel

Okej, okej, här sitter jag igen! Ganska sliten och på sida av dygnet, det är inte natt men jag vill sova... Idag är det lika dött på Kolping som igår. Jag lyssnar på Håkans nya skiva, längtar till våren och lite full rulle! Det är läskigt avslaget här idag! Men förhoppningsvis så kommer de ramla in en efter en från Schweden eller andra orter! Jag är trött på att vara ensam! Viserligen har det bara gått ett dygn sedan Jenny och Julie åkte hem, men va fan, från 100% närvaro till minus på en sekund! Gosh! Jag är galet sällskapssjuk! Hu! Och inte blev det bättre av att titta ut igenom fönstret heller!! Först såg jag bara solen och hur den sken, det värmde i magen och hann planera en promenad. Men när jag rest mig från sängen och gått fram till fönstret så möts jag av snö på marken. Inte så kool. Och med tanke på att alla mina kläder ska tvättas idag så tänkr jag inte gå ut. Bah.

However, igår kte ju Jenny och Julie hem efter en weekend i Dusseldorfan! Dagarna passerade tråkigt fort men vi hann endå med en hel del! Konstmuseeum, kaffe, dansa, öl, partybike (haha), lerpromenader, tapas, strassenbahnböter och gräsmattor! ;) Haha! Det var skitkul att ha de här på besök och jag vill att ni kommer tillbaka någon helg, för det var galet! Sista utekvällen ville liksom aldrig sluta, jag var på topp och inte alls på topp, men oj oj vilken kväll! Sweet! Är det bara jag som funttar på rehab nu??  Föresten hörni, hör av er att ni kommit hem! Jag har inge cash på telen! Come on call me! :)

Förra helgen var jag ju i Sthlm också. På besök i min egen stad. En konsig känsla i magen ska jag säga... Men i alla fall, på 48 timmar hann jag med en massa saker! Chillbulle hos Fantomen, ny frisyr, bäsa kusinens brölopp (finast ever!), utekväll i Sthlm, efterfest till tidig morgon, brunch tillsammans med delar av släkten, fika/lunch/kaffe/vin/chill/snack/känslor (fan jag saknar er gänget!!! vill att ni ska komma hit, jag vill visa er allt, jag vill träffa er, jag saknar er!!!) med delar av gamla klassen! Sweet hemmahelg som avslutades med mammas köttbullar och potatismos innan vi grät ikapp på Skavsta! Men hur som helst, det är gånger som den där fikan med er man får sånna jobiga känslor, jag vill abra stanna hos er, bvara med er hela dagarna, precis som vi redan gjort i tre år, äta lunch tillsammans i bibblan, hänga kvar i skolan tills det är för sent, diskutera på lektionerna, dansa till Håkan, uppleva våren! Jag saknar er!!!!!!!!!!!!! <3 vad är en vår utan 3b? Jag måste för första gången på länge skapa en egen vår!! Hoppas eran vår kommer bli lika bra som min!!!!! <3

För att fullända min vår så ska Fantomen komma hit tycker jag! För hon är min bästa vän. jag saknar henne. <3

Nu ska jag fortsätta surfa på studera.nu och fundera på hösten (ångeeeeeeeest), men vi hörs och ses!
PEACE!

Kommentarer
Postat av: lisa

snyft

2008-03-27 @ 23:50:49
Postat av: jolie

när du vinkade av oss ville jag bara gråta.
både för att jag kommer sakna den här resan nåt sjukt och kanske också för att jag var väldigt bakis och frös som fan.haha. men jag klarade mig hem...
saknar o bo trång oh med hundraprocent närvaro 24-7.

2008-03-28 @ 18:41:42
URL: http://jordis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0