en random svenne säger



Härom dagen kollade jag på konst i Köln. Jag gillar popart, speciellt Andy Warhol! Lätt att jag ska dit igen! Tiden stod som stilla och tre timmar senare gick vi vidare mot stan för käk. Jag var två vykort rikare. De ska jag stta på väggen här hemma i rummet. Både korten föreställer modeller. Jag är nog lite svag för fashion och modeller. Det är fint. Idag är en vanlig måndag, 400 spänn på busskort och snart en rendom svennemiddag! jag ska äta köttfärssås och mackisar! Gosh. Jag äter kött igen. Jag är nog en helt vanlig svenne endå. Fuck. Det visar sig på andra sätt också... När man möter någon übertrevlig försäljare på stan kommer den svenska mentaliteten fram och man liksom bara väser "nein danke" och rusar vidare. Men varför? I det här landet är ju folk trevliga! Haha! Speciellt när man säger att man heter Inga och kommer från Sverige. Nej det var ett skämt. Men ja, jag har i alla fall konstaterat att den lilla avskalade svenska mentaliteten jag burit på hela mitt liv ännu finns kvar! Sverige är det mest amerikaniserade landet efter Amerika it self tror jag och jag gillar det inte alls! OMG!

sa jag att Jens gjorde mig knäsvag och varm i hjärtat? Annars så säljer de inte korv på Shellmacken vid Köln Messe! Vilket sög balle i lördags när jag var galet korvsugen. Gött! However, glassen smakar i alla fall som på Statiol vid Handens sjukhus, och precis som alla andra Magnumlassar gör. Äventyrligt!

Kanske syns vi hemma i Stockholm om 10 dagar, kanske! Här ska partas!

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0