schweden, schweden

Jag är hemma i stan, jag har lämnat Düsseldorf, Tyskalnd, via Köpenhamn. Jag hade semester på landet i 48 timmar. Igår återsåg jag ett par goa vänner. Idag var första dagen på jobbet. Det är slitigt. Jag är långt borta från verkligheten. Köpt mig en aktuell allmenacka, ska börja strukturera. I helgen kanske vi ses, om du också springer på gatorna i min blivande hemstad. Jag besöker Götet. Snart flyttar jag. Om du inte gör något extra vagant i kväll, kom förbi på Tuvvan! Här sitter jag som en äkta svennebanan och kikar på Alkallsång på Skansen. Jag njuter av en gin och tonic, ohne gin också. Jag lär mig aldrig gilla den där drinken, tack och lov.

Vet ni att jag saknar er? Jag känner mig ensam.

Jag saknar someone special, men låtsas som om det regnar (så länge inte Fantomen genomskådar mig).

Jag funderar seriöst på att söka upp någon sorts läkare, på grund av mina magsmärtor som smyger sig på ganska så kraftigt efter varje intagenha måltid. Jag kvider, det smärtar. Någon som känner till var man vända sig? Och nej, inte husläkarn, det har jag inga bra erarenheter av. Vill inte ha det så här mera, jag vill ju äta hotellfrulle på Scandic utan problem hela helgen. Scheisse.

Nu r det mordjakt i Midsomer! Oh yeah, jag är en regular svennebanan, I am!

PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0