Lisa inspirererar! :D

Idag kommer  hem till mig, och här ska hon bo tills på fredag! Det är vra tycker jag, då slipper jag vara ensam här hemma! Woho! Välkommen!
Idag fick jag också ett vykort på posten, det är skickat av världens bästa  och jag kom på att jag saknar henne! Hon är den bästa roomien man kan tänka sig!
Jag har fått ett annat vykort också, det är det största vykort jag någonsinn fått och detv är skickat av en av mina bästa vänner,  och hon är världens sötaste. Som socker liksom!
Just nu är jag hemma på Tuvvan men i helgen bodde jag på landet och så här ser det ut där  och bilden skriker barndom och sommar till mig! Jag gillart! Och jag hoppas att jag kommer gilla min nya stad lika mycket, jag ska ju flytta till , jag vet inte exakt men dit ska jag! Lycka!
Föresten, igår träffade jag  för en glass utanför centan. Det var mysigt! Och tråkigt att  (Lis och Lin alltså, men visst, CJ också såklart!) var där! Men det gick ju bra endå! Wiho!
Igår tog även jag och  avsked. Nu kommer vi inte ses på cirka tre veckor! Åh, min bästa vän juuu! Scheisse! Jag tror att jag måste ge henne mer tid, det känns som om vi aldrig aldrig ses längre! Hjärtat! (Oj, en tår i ögat!)
Det är många andra jag saknar, men est av allt är det nog !!! Och det är förjävligt jobbigt!!!!
Och  såklart! Och  vännen! Så tack och lov att jag på söndag får återse  i nästan 14 dagar! Livet är en fest trots allt! :D
Men nu ska None sluta hålla på så här, fastän det var roligt men jag har en heeeeeel del att klara av nu! Så vi ses va!

PEACE!

Kommentarer
Postat av: johnny

yo jag är din nya läsare! sicket fint bildinlägg du skapat, kreativo! ok jag ska rusta upp min blogg så kan du följa min ö-blogg från fastlandet sen. fast vi kommmer ju bo på bussavstånd från varandra det är en mycket bra grej! you gonna have to show me the big g! ok nu var klockan just 22:22 och jag fick önska. nu ska jag somna, fortfarande inte helt återhämtad känner jag. wet kisses

2008-08-15 @ 22:28:17
Postat av: lisa

härligt! och shit vad skön den sista bilden på dig är! alltså herre!

2008-08-17 @ 02:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0