värsta wow

Okej, jag börjar tröttna på blogg.se liiiite granna... jag märkte nyss att mitt milslånga inägg om fem undrbara happenings den senste veckan är helt gone! Okej, fuck you internet tycker jag! Men men...

Jag har börjat packat lite granna, eller inte packa direkt, mera skapat koll på saker och ting! Jag har köpt asfint porslin för mina studentpresntkort jag fick av kusinen och en annan bekannt, så det är najs. Två bruna tallrikar, en blå-tukos djuptallrik för att matcha med en brun kaffekopp och två blå-turkosa dricksglas <3 Jag känner mig piffig och lite "wow det händer ju". Jag har letat fram mina sprillans nya och oanvända Marimekkobadlakan och handdukar som ska packas ner tillsammans med mina randiga påslakan. Även det studenpresenter! Ja, det var ganska najs att ta studenten, inte bara med tanke på presenterna ;) ehh hehe Kläder och skor däremot, där brister min kontroll! Hallå, hur fasiken får man ner en hel garderob + tre byrålådor i en väska`? Gah!

I går jobbade jag min sista dag på Donken. Det var ingen värsta wow-känsla någonstans, som jag hade förvntat mig. Mer jaha, hej då hej då nu gittar jag! Hmm... Jag har ett stammiskort i min plånbok som minne i alla fall, haha! Dt har varit en grym tid där minsann! Jag har träffat helt tokigt underbara vänner och massa annat löst folk, slitit arslet av mig och det hela har resulterat i emoarmar och ett förstörda skor. Men det är lugnt, det rä helt okej, jag känner att det liksom är värt det! Och i kväll väntas sista fikan med järngänget, haha! Jolanda, Jenny och jag! <3 Hihi!

Annars så ska jag hålla tvättmaskinen vid liv nonstop idag, tvätta tvätta tvätta! Och så ska jag träffa Hedwig, my new mate! Vi ska ju åka tillsammans så en fika och diskussioner om packning och annat är väsentligt i dagsläget! Hehe Ska bli fett anjs att träffa henne! Jag ska snart bege mig...

Peace!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du kan ju inte tröttna på o blogga nu knäppoo
hur ska jag kunna läsa om dina galenskaper i tyskland då hade du tänkt?
ser fram emot fika me järngänget tonight, inga mer semlor som planerat. mår fortfarande illa sen gårdagens.

2008-01-15 @ 11:51:57
URL: http://jordis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0