the home comming day

Ja, idag, eller nej, i natt är det dags för gänget att komma hem från Thailand och jag lngtar helt galet mycket! Mina käraste familj! <3 Fast det är ju lite ångestladdat också, jag vet att mamma kommer bli grymmt besviken... Men jag försöker komensera det genom att städa hela huset typ hur bra som helst! ni som känner mig vet att jag inte är någon mästerstädare (med undantag för kansliflyttstädningen i sommras, då var jag bra) och att jag oftast bara sopar skiten under mattan och låtsas som om det regnar! Hoho! och ja, delvis har jag ju gjort det, läs: mitt rum! Allt in i gerderoben och le! Höhö! Men resten av huset håller på att få sig en riktig extreem makeover! OOH! Jag våttorkar ju till och med, bah! Köket är redan färdigt och det var typ det värsta av alla rummen så nu känns det rätt chilligt att ta tag i resterande utrymmen!
 
image111

I kväll väntar även en utgång! Baba Sonic here we come! Det är jag och alla jag känner som ska dansa oss livlösa i natt! Det blir Fantomens första lagliga utgång eftersom att hon fyllde lagligt härom dagen, så det ska firas! och så är det min sista utekväll i Stockholm innan det bär av! Många kära och bekannta vänner väntas komma över för middag hos mig innan! Det var Annas idé och den var fin! Jag bjuder på pasta alla mina gäster har i uppgift att ta med sig en pastasås! Så det blir lite av en pastasåsbuffé! Spännande spännnande! Jag längtar tills ni kommer! Fan, jag kommer sakna er gänget! <3 (kanske kommer jag att sammanfatta lördagskvällen också! Det var typ helt galet roligt och jag kände mig som superwoman!!!)

Igår bokades även flygbiljetten till Tyskland! Den 18:e åker jag! Damn det är helt galet snart! omg omg omg! Biljetten bokades tillsammans med min nyfunna vän, eller ja det väl hon som fann mig kan man säga! Hon heter hedwig och verkar vara kool! :) Hon ringde härom dagen och vi snackade om allt och mycket Tyskland! Hon är alltså en av mina kurskamrater eller vad man ska säga. Lika gammal och så! Hon måste vara ruskigt modig som bara ringde så där på sen söndagskväll! I nästa vecka ska vi även mötas upp för en fika innan det bär av! Oh, jag är så glad! :D

Fika ska även göras med Lin nästa vecka! I går tog jag tag  mig själv och slog bruden en signal, och shit var jag är glad för det för det finns ingen jag saknar från förra klassen så mcyket som min Lin-Pralin! :D

Fast nu ska jag återgå till dagens mission, städningen!

Fridens liljor!

Kommentarer
Postat av: Nina

Städa är segt. I wish you good luck!

2008-01-14 @ 08:44:50
URL: http://www.wannabejapan.blogg.se
Postat av: joanna

joo men visst hörru, segt var det rätta ordet! omg i say ;D

2008-01-14 @ 20:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0