sup mig snygg

Jag gilllar egentligen den där trenden, listor och sånt men va fan den här var ju lite rolig! (I alla fall med tanke på mina smsinkorg just nu, hee..hee!)
"Öppna din sms-inkorg. Tryck nedåt fem gånger. Öppna sms:et och läs, detta är svaret på första frågan. Gör likadant med resterande frågor."


Vad säger dina vänner om dig då du inte är i närheten?
fan va konstigt jag kände inte någonting av pillret

Vad gillar folk bäst hos dig?
en sista gång liksom! låter fett najs ju :)

Vilken raggningsreplik faller du för?
strandparty i 30 gradrs värme är också helt okej!  höhö puss älskar dig

Vad var det första du sa imorse?
gott nytt år! jag pratade precis med din brorsa!

Vad är det sista du kommer säga innan du dör?
hahahaha gör allt nu så du inte ligger på dödabädden och skriker

Vad säger personen som gillar dig mest just nu?
neger i know u like me iaf

Vad säger du under förspel?
är det fortfarande middag hos dig den 3:e? ha det bra i dalarna, puss

Och efteråt?
tja kan du svaret på detta tal? 3(x+8)<6(2x+1) snälla! puss

Några år senare har ni barn. Vad är deras första ord?
fehler du får inte säga neger på det där sättet, det är det värsta jag har hört i hela mitt liv!  om du bättrar dig så tycker jag vi ska ses över en fika snart!

Nu är de tonåringar. Vad lär du dem?
Mackan hälsar också! trevlig kväll!

Ganska störda sms om jag tänker efter... Heaheahah
Ja jag hade lite roligt så där en kvart och nu ska jag fett slagga på soffan! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0