räddare kan ingen vara!

HALLÅ ROBERTA DIN IDIOT HUR KUNDE DU LÄMNA MIG ENSAM HÄR HEMMA I SPÖKHUSET??! JAG DÖR, JAG VÅGAR NTE SOVA! OMG! Jag kanske inte kommer till China i morron, jag kanske har dött av skräck då! Tänk: The Ring och bruden i garderoben!!!!! Eeeh! Jag måste lida av något, något kefft som satt sig på hjärnan, jag är inte normal!

Eller?

Tänk om man är 89 bast och ligger på dödsbädden och har ångest. Aouh! Tack och lov att jag riskerar livet för att slippa den där ångesten! Här kör vi, rakt på, allt eller inget!!!

Har ni sett den där filmen, 40 years old virgin? Det kallar jag komedi. Eller? Jag har i och för sig sett bättre. Jalla Jalla ni vet.



Varför visar svt en läskig Karl Einar Häckner på tven när jag är ensam och måste sova? Snacka om att jag kommer vakna kallsvettig och skrika hjärtskärande (är det ens ett ord?) rakt ut i toma intet (spökhuset)! Mardrömmar, here I come!

På återseende (förhoppningsvis)

Kommentarer
Postat av: Roberta

"Men fråga din mamma!"

hahaha

2008-01-05 @ 02:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0