Nu på ett internet nära dig!

image109


Här är den! Den officiella och censuerade tysklandsbloggen! Joanna och livet i Tyskland
Ja, där kommer de fina orden om det ljuvliga livet i Tyskland att dokumentares! Det är väl tanken att den ska vara till för de som inte vill eller får känna till the real blogg of mine! Typ mamma och annat löst folk som av olika anledningar inte vill eller får känna till den nakna och ocensuerade sanningen om min vardag! Kanske betyder det att denna blogg kommer att bli lite mer och innehålla lite mer om sådant som just nu finns mellan fyra ögon! Men vem vill inte veta ALLT om mig när jag inte är mammas lilla prinsessa? heaheaheahha Så här är jag som vanligt, men lite till, lite extra ironisk och detaljerad! Snacka om att leva dubbelliv! BAH!

Hoppas ni stannar här men även lägger till den städade bloggen bland era favoriter!

Fridens liljor!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var?

2008-01-03 @ 19:39:04
Postat av: joana

vem undrar?
jag missade länka, eller ja, jag fattar inte hur man gör heahehaha

joannaochlivetityskland.blogg.se

2008-01-04 @ 00:23:43
Postat av: Anonym

Det är mamma som undrar! Jag har följt din blogg och det är verkligen hemska saker du skriver!

2008-01-07 @ 23:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0