nada

Halo! Måndag morgon och första dagen på en ny skolvecka. Jag skulle behöva ha en extra ledig dag för när man är ledig är man inte ledig! Jag svär, den här helgen! Tors, fred, lör var det utgång! Jag har hittat mina två pärlor! Och varje onsdag är det indiepopdisco på Pretty Vacant! Gosh, jag längtar! :D Hehe! Annars så flyter allt på helt jättebra! Man börjar hitta utan karta och man känner att dt är okej att handla på h&m! (Egentligen vill man ju testa nå nya affärer men det är omöjligt för det finns bara tantkläder...) Att ära bratwurst på gatan är också spännande men inte alltid så gott!

I går ägnade vi dagen åt en statsvandring som vi fått i läxa. Vi valde nog fel dag och hamnade mitt i något karnevaltåg! Ja, nästa helg är ju själva karnevalen och det säga att man ska vara i Köln om man ska! Hur det blir med det är inte bestämmt. Vad som däremot är fett med bestämmt är mitt internet, det sämsta i hela världen och jag lackar ur. Fuck.


Nu ska jag dricka kaffe och försöka få in några oregelbundna verb i huvudet (eller kastrullregler). varför är det så svårt? varför är jag så kass?

Peace!


Kommentarer
Postat av: julle

indiepopdisco låter ju asniceee! måste upplevas när jag kmr o hälsar på. partyparty brajbraj . längtar!

2008-01-29 @ 21:09:05
URL: http://jordis.blogg.se
Postat av: lisa

joanna joanna joanna! vi kan plugga verb ikapp!
puss

2008-01-30 @ 01:08:57
Postat av: Roberta

Jag har inget sportlov!! sämst ever! Men kommer du till påsklovet eller? Kanske kommer ifall du inte kommer..puss

2008-01-30 @ 23:51:55
Postat av: JOANNA

joli: asså jag skojar inte! så jävla najs utgångar det är!!! :D:D KOMKOMKOM!
lisa: ja men verkligen!! asså jag måste verkligen ta tag i mig och pluggandet...
roberta: MEN FFS! och mando är slutsålt i köln!!!! :(:(:( asså jag kommer nog inte till påsk, jag vill inte härifrån!! haha eller kasnske är hemma i sthlm helgen innan för min kusin ska gifta sig då! :D vi hörs då!!! har du fått mitt nummer föresteen??

2008-01-31 @ 14:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0