livet är en fest!

hallå hallå idag är jag på g! Ännu mer på g än i går! Hohoho! Idag är det karneval och jag är så galet pepp! hahah Jag ska klä ut mig!! Ska bara välja vad!!! Vad säger ni? Turtels, catwoman eller plupp? åååååh!!! Folk är galna i den här staden och jag ska dansa knäna ur led igen! thihi!

igår var det najs med öl med hela gänget från skolan och sen bar det av! Alla andra drog hem och jag dansade med ein paar hothothot popkillar! wio! Sedan drog vi vidare, jag poch krapparna (hahah) till nästa ställe. Men hur som heslt var jag sjukt vuxen och gjorde både läxan och kom i tid till skolan i morse! :D Gosh!

Är det bara jag som nynnar på Moneybrothers Pajas på timlön idag? <3 Jag vill att tiden ska stå stilla, jag är nog kär i mitt liv (idag) :D Oh mein got

Tschüss!

Kommentarer
Postat av: Nina

Jag tycker du ska vara plupp ^^ Skönt att du trivs i das Tyskland! Jag är lite avundsjuk .. hehe : D

2008-02-05 @ 08:46:00
URL: http://www.wannabejapan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0