gramatikboken och jag

Tjenare på er alla svennebananer! Än en gång har blogg.se valt att göra mig upprörd... Jag skrev nyss ett lååångt inlägg om allt här nere men allt försvann. Så ja, jag är inte särskillt pepp på rewrite allt så...

Hur som heslt, idag är det sovmrogon och efer gårdagens långa dag så sover jag idag stället för att göra en massa andra stuff som jag borde fixa. Igår blev min praktikplats klar, IKEA here i come! Känns inte värsta wow men endå helt ok. :) Var först på en intervju med personalchefen o min typ handledare och allt gick bra! :D jag firade genom att köpa lite najs stuff till rummet! :D Det känns mera "hemma" nu! Pretty najs! Annars så fördrev jag kvällen genom att gräva ner mig i ett läxberg medan typ alla andra svennar var ute och tog sig några öl. vet inte vad som hänt, jag bangade en utekväll p.g.a läxor!!! Not so wow! Fast det finns flera nätter att testa utelivet på, hehe! Det är ju snart helg, hehe! Jolanda och Jenny, jag har hittat det perfekta stället! Har dock inte varit där än men det känns bra, det känns bra! Kolla in http://www.prettyvacant.de/  :D:D WOHO!

Men nu ska jag och gramatikboken ta oss an varandra!!

Tschüs

Kommentarer
Postat av: Anni

jag funderar på om jag ska komma förbi o hälsa på en helg...

2008-01-26 @ 11:42:29
URL: http://jagochlivet.blogg.se
Postat av: joanna

det funderar jag också på :)

2008-01-27 @ 16:58:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0