zZzZnart

Motto des Tages: Varje måndag är en seriös måndag.
Idag har jag gjort läxor och tränat. Vi talar seriösitet på hög nivå! För att inte tala om mitt stammishak! http://www.studentum.se/ Kool? Mjo! Ångest? JA! Snart är jag ju gammal också. Men jag vet inte vad jag vill! Jag vill volontära, jag vill bli byggnadsinenjör, jag vill veta allt om konsthistoria, jag vill kunna flytande spanska, jag vill ha världsfred... Jag är ett freak! freak freak freak
Lustigt, det låter ju bra!

However, it's bedtime! I morgon är det jag som står för brunchen och jag satsar på hembakade crossianter. Hej hej avancerat! Men jag klarar det! Och så lite ost på, kaffe och frukt! Sweet onion! (Nej, Roberta, jag syftar inte på den äckiga dressingen på Subway, HAHHA)

Sedan är en sushimiddag med familjen inplanerad i morgon! OMG! Gött!

Tschüssi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0