ups and downs

Snacka om att denna dag har varit den mestuppochnedvändna dagen ever i denna stad! Trött och stressad i morse, en feting till seg och tråkig lektion samt lite urballning och eld. Kunde de 13 första timmarna av dygnet vara bättre eller? GOSH! Men chill chill! Efter lunch och kaffe så var jag på G igen! I mina gympadojer har jag spanat in en ny stadsdel i joggingtempo, jag har tröstshoppat (bah), jag har druckit kiwi/bananmjölk, jag har bakat äppelpaj till mina vänner och jag känner inte alls någon stress angående läxorna (JOOO)! Så den sämsta dagen blev en riktigt bra dag till slut! Tack och lov att man har så fina vänner!
image117
Här syns Danne, Björn och Lena. Carro fotar!
Annars så ryktas det om en galen utgång i morgon! Vi ska gå ut dubbel så hårt, iksom två utekvällar i en, då Lena kommer vara borta i utlandet hela helgen och vi kan ju inte parta utan henne! Vi måste ju anpassa oss, normen liksom. Och tänka på närvarolistan. Närvaron är a och o. Så i helgen blir det nog bara chilligt och degit. ...eller??
Nästa vecka kommer la familia hit! Fem hela dagar! Snacka om att jag har ycket att göra nu! Städa, shapa up mig själv, fylla kylen, städa lite till och bli drogfri! Det här klarar jag! Nu gäller det bara att se positivt på framtiden! Höhöhö Ska nog mejla em lååång TA MED ELLER ÅK HEM-lista till mina besökare! Här behövs kläder!!! Gosh!

Nej nu ska jag freaka läxor och spana på världsfreden!

PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0