Plötsligt händer det

I vanliga fall så brukar jag digga när Familjen sjunger "det snurrar i min skalle" men efter x antal dagar av snurr i skallen så tror jag att jag fått nog. Det är tråkigt, för den en skön låt. hur som helst, allt har snurrat i min skalle de senaste dagarna och jag känner mig snurrig! Konstigt? Nehej! jag tänker ju fler gånger jag upprepar "jag behöver en smäll på käften för att komma i rätt balans" som ett manta i mitt huvud ju fortare kommer jag komma i rätt balans och finna mina sinnes fulla bruk. Det är trots allt ganska dimmigt just nu, över allt. Men som man brukar säga: plötsligt händer det! Jag vill ha en kram, lite öl och färg på klinderna! (Någon som har nå knep om hur man kommer över järnbristen med? JAG ÄR DESPERAT) Jag tror att jag ska dansa i kväll. I morgon ska vi på konsert och jens Lekman ska stå på scen! Gosh! Det ska bli gött! Lisa, minns du när jag skulle bränna en skiva till dig i födelsedagspresent och du fick inte lyssna på Jensa? Haha! och sen blev det ju aldrig av, men du, du kan få lyssna på den nu om du vill! Den heter Happ Birthday, Dear Friend Lisa! Gött! jag tänker, den som väntar på något gott väntar alltid för länge så det är banne mig på tiden att du får höra den! <3
image119

Nu ska jag svida om och piggna till! Stan is calling my name och fy vad jag ska ha skoj!

PEACE

Kommentarer
Postat av: lisa

hahahahaha imorgon ska jag lyssna! fan det är nästan som att få en försenad födelsedagspresent! (...)

2008-03-27 @ 23:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0