little bit

Hej hej tisdag morgon! Här sitter jag och snorar i kapp med min tyska skiva. Det är kanske inte så kool. Men däremot var dagens brunch helt galet wow! Tack Carro! Det där med brunch har blivit lite av tradition av oss. Men jag börjar få prestationsångest då det är min tur nästa gång och färskt bröd har eskalerat till amerikanska plättar via äggröra. GOSH! Om några veckor komer Jenny och Jolanda förbi här, wow! Och det ryktas om att regerigen (mor & far) ska tillbringa syrrans sportlov här nere tillsammans med med henne, och mig! EH! Vädret är faktiskt grymmt här nere! Och jag är nöjd med mitt inköp av solglajjer förra veckan! Visserligen är det kallt vissa dagar men det gör inget då man kan gå i solen med en kopp kafe i handen och bara vara lycklig liksom! Hemma kanske ni tänker "pretty soon it will happend..." Och jag förstår, jag vill inte heller ha snö!!! Jag har träningsvärk också, fast är lite mysigt nästan! Höhöhö Fast snart ska jag bege mig mot skolan via Apoteket och Hälsokosten! Jag ska bli freak!

Peace!


Kommentarer
Postat av: lisa

ja det gör vi ;(

♪ ♫ ♪....pretty soon it will happen.. ♪ ♫

2008-02-21 @ 21:40:10
Postat av: joanna

i can hear your vocie singing!

2008-02-22 @ 15:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0