en random torsdag

Här sitter jag. Med en kopp eftermiddagskaffe och lite lagom dagen efter-ångest. Eller egentligen ingen dag efter-ångest, bara ångest i allmänhet. Eller inte ens det. Jag är rätt kluven.  När man är som minst desperat så händer allt. Gosh. Familjen är ju här nu också. Igår blev jag bjuden på en Starbucksfika och blev förhörd i cirkus en halvtimme. Mer än så pallade inte mitt tålamod. Jag blir så rastlös och jag gillar inte de tusen frågornas lek. Aldrig. På vägen hem köpte mamma en bra bok till mig. Väldigt jättebra faktiskt. Den heter så mycket som "Fashion now - the world's 150 most important designers" och jag har en stark känsla av att dagen kommer spenaderas med den. Kvällen i går var ju också helt grymmt bra. Annars ahde jag blivit besviken och varit bakis i onödan. klockan hann ju endå bli 04:25 innan jag ramlade in genom dörren. Tack och lov att jag har en bra roomie som öppnar dörrar åt en när man kommer hem mitt i natten utan nycklar <3 fast nu ska jag kila ner och betala hyran, fylla på kaffekoppen och läsa böcker. Jag är på bra humör idag och det känns som fjärillar i magen!

PEACE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0