kom igen Lena!



I mean like:



I morgon visar jag Lena-vännen min hemstad, på fredag flyttar jag!
Det rulllar på i medvind och jag ska äta räkmacka med mamma i Gothia Tower.
Jag ska cykla till skolan och sätta upp nya tavlor på väggarna.
Jag ska gå långa skogspromnader i Slottsskogen och uppleva never ending-nights där det händer.
Jag ska lusläsa skolböcker och lära känna fett sköna vänner.
Dricka en kopp kaffe, eller tre.
Samt äta mycket fisk.

På återseende ärade kamrater!


P.S Roberta, "Här är fetsten fem timmar varje dag" hängs snart upp på en vägg i min nya lya, kommer du på besök?




CIAO!

Kommentarer
Postat av: Roberta

om festen är där fem timmar varje dag på riktigt så kommer jag:D

2008-08-28 @ 12:28:21
Postat av: Roberta

om festen är där fem timmar varje dag på riktigt så kommer jag:D

2008-08-28 @ 12:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0