sthlm

Jag är i Svea Rika just nu, kort visit, intensivt och så. Igår kirrade jag ansökningen på studera.nu. Hej Göteborg! Igår åkte jag pendeltåg, hälsade kort på Fria (åh mina gamla lärare <3), chillade med familjen och kusinen och morbror, till och med bror var på besök och det gillar jag! En trvlig dag med andra ord! Ska kanske tillägga en sak jag tänkte på ganska mycket på igår faktiskt, om ni minns för typ ett år sedan när jag upprepade gånger skrev om olika vattenkatastrofer? Teet i klassrummet (Roberta minns du? hahahahah), teet i min säng, vattenglaset på nattduksbordet, min syrras äventyr med sodastreamen, osv osv... Igår hände det igen! På planet råkade jag hälla ut 0,3 liter kokhett kaffe över mig själv och mitt mobila kontor (datan och läxböckerna) KUL! Och eftersom att Ryanair så budget det kan bli så fick jag själv torka upp skiten och sen sitta på deras äckliga galonklädsel med kaffe i brallan! Så mysigt!

Just nu dricker jag morgonkaffe och skriver min loggbok egentligen. Den skriver inte sig själv så att säga, men så länge jag dricker kaffe så är det bra! (Jag har ju hela dagen på mig (hejhej deadline)) Fast egebntigen har jag bråttom! Så vi ses en annan gång

PEACE!

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Godmorgon!
Hoppas du har en bra dag idag!

2008-04-11 @ 09:01:56
URL: http://TUMADRE.blogg.se
Postat av: lisa

jag minns! ;D

2008-04-15 @ 23:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0