vänskap och andra lustiga saker

Jao, Erika vet du vad? Det faktiskt ganska exakt på datumet två år och två månader sedan vi stod på Aralnda just idag! Koolt va? Tänk vad fort tiden har gårr och på allt som har hänt! Sjukt! Bara för att vi pratade i telefon idag känndes det som om du var kvar i Sollentuna och att vi morgon skulle ta en spontanshoppingrunda med tillhörande fiks. Men attsingen. Jorden är rund och du finns på andra sidan! Sist vi träffades var vi ju på Ikea. Tror du seriöst att jag sytt mina kuddar än? Hahaha! Nej precis du känner ju mig! ;) Jag blev lite stressad och avvarade en halvtimme åt tyg, kuddar, trådar och en sur symaskin! Woho! Nu överraskade jag dig allt! Det tog inte alls ett halvår att trixa ihop de ;)
  Lalala!
Men i alla fall, jag fick en liten idé! Ett antal foton i kronolisk ordning från juli -05 och frammåt, bah!
  
Alla @ Camp Danaheim, Pirater 4 life & sista morgonen i Danmark!
    
Segelbåt och solsken, Klätterapor eh hehe, sist partyt last summer
  
New Yor, New York... :)
 
Studenten!

Oj, det blev ganska misslyckat... Jag har inte så många bilder som skulle behövas för att kunna beskriva de här två åren och månaderna ;D However
jag tror att du har typ tysen bilder mer än mig. Men jag försökte i alla fall! Vi ses på fredag eller lördag honey! :D



Annars så har jag ägnat dagen åt storstädning (seriöst) och andra söta saker. Inte pluggat alltså. Oh hell. Måste väl ta tag i det snarast möjligt. Jag som skulle fika hos farmor idag, men nej nej... Jag städade mellan 9 och 17 ju så tid för eftermiddagsfika fanns ej... :(
Jag kom fram till att jag äger 35 par skor som även kan användas. Sedan vet jag att dett finns ett antal par till, fast de orkade jag inte räkna... Lustigt. Jeans har jag och tyyysen av. Likaså väskor. Jag är tokig.

Idag pratade jag och mamma om att flytta hemifrån, typ
Mamma: Men du har ju det mesta, till och med fins badlakan!
Jag: Åh jag vet! De är världens finaste! (Randiga från favoritmärker Marimekko, lala)
Mamma: Använder du inte de här hemma då?
Jag: Va? Är du helt tokig eller? De är mina finaste och de ska jag bara se på, aldrig använda!
Mamma: De som är så fina, vi kan ju dela på de hela familjen!?
Jag: Du är ju tokig!
Mamma: DU är rokig!
Jag: Du rör inte mina badlakan, okej?
Ja, mamma och jag är interna ibland. Det här var hur kul som helst och vi typ dog av skratt två sekunder senare, hahaha! Medans min syster bara skakade på huvudet! Heahehahahe!

Följande bilder är från gårdans middag, taco + soffa + hockey + systrar! Woho! Jag kände mig som en ungkarl, typ. Middag i soffan, benen på bordet och hockey på teven! Höhö! Fast å andra sidan så vet jag inte hur ungkarlar känner sig, men jag kan tänka mig. Ganska misserabla. Kanske.
 

Annat som är status är att Moderniteter-Amanda har lämnat ett fotspår i min blogg! Jag är typ koolast nu! Ballt!

Peace!

Kommentarer
Postat av: erika

men åhh! nu sitter jag o gråter o saknar stockholm mer än aldrig förr när jag egentligen borde viga mitt liv åt världsfred o skriva ett PM (som förövrigt ska in om typ en timme)
så många härliga minnen! o förhoppningsvis blir det fler!!! :D
pussar i massor
STOR kärlek!

2007-09-17 @ 13:24:03
URL: http://tvillingsystern.blogg.se
Postat av: joanna

va bra att du också ska skapa världsfred! då kaj vi göra det tillsammans! men bara för att vi ska sammarbeta behöver vi inte bo grannar! ;) det är nog lättare att sprida kärlek och ord om fred på jorden på skillda håll, får då når vi nog ut till fler personer! woho! Erika och Joanna for presidents! :D:D:D PEACE!

2007-09-17 @ 13:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0