retro

Jag är kass, för jag visste inte att etanolbilar indirekt drivs av solenergi och inte heller hur man skulle kunna sammla på metangas. Kass kass kass! Ja, så på mindre än en timme var jag ute ur skollokalerna och på väg hem igen. Åh, vilken underbar start på den här veckan! Livet leker och solen skiner! Jag har sömnproblem och inga pengar till ett par Acne-jeans. Men på söndag (eller var det lördag?) ska jag och pappa förhoppningsvis gå och se på hockeylegenderna, Sverige mot Ryssland - det är så 80tal! Inte för att jag var född och kunde uppleva det hela back in the days men är liksom en kul grej! http://www.globearenas.se/browse.asp?scat=14&sdate=2007-09-01&ltext=S%F6k+p%E5+text&stext=&imageField.x=24&imageField.y=4 Fast lite pinsamt är det ju att det enda jag känner till om Börja Salming är hans hockeyutrustning och då menar jag inte hans egna som han använde utan det märke som han står för. Hmpf. Hans byxor var i alla fall fett najs jag var 14. Koolt.
However, det är veckans höjpunkt. Annars så står samma gamla skitsaker på schemat, skola, jobb, plugg, skola, jobb, plugg... Sämst ever tycker jag.

Nu kom pluggångesten. Varför har jag inte fokuserat på det här provet i fjorton dagar för? Jag vet att jag brukar vara ute i sista sekund, men nu började jag ju inte ens plugga innan provet och nu är det över. Jag är kass. Kass.

Åh, jag hatar att jag gör så tråkiga saker hela tiden. Jag vill ju göra helt andra saker. Jag vill engagera mig mer i UA, jag vill skapa världsfred, jag vill bort här i från, jag vill inte vara ensam... jag vill, men ändå gör jag inget åt saken.




Peace!

Kommentarer
Postat av: erika

Joanna jag tycker om dig mest ändå!!!
och du är BÄST!!
pussar i massor, snart så kommer jag ner.. :)

2007-09-10 @ 21:12:41
Postat av: erika

Joanna jag tycker om dig mest ändå!!!
och du är BÄST!!
pussar i massor, snart så kommer jag ner.. :)

2007-09-10 @ 21:13:08
Postat av: joanna

jag saknar dig erika!!!!

2007-09-11 @ 10:22:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0