jag vill deletea deletknappen!

Här nedan följer en lista på saker som stört mig otroligt mycket idag:
- Överpris på busskort
- Min halva frisyrs förvandling, till hockeyfrilla!!!!!!
- Jullåtar i etern
- Allergireaktion
- Tågmiss
- Slavarbete
- Stureplansprofilerna och deras röra
- Närmre noll än något annat på lönekontot
Fast likt myntet så har denna dag haft två sidor:
+ Lunch med the Gang @ Momo's
+ "They have rain period in Gambia" (regnmens?)
+ Övningskörstillståndet infann sig i brevlådan och snart är jag på vägarna
+ Kaffe, kaffe, kaffe... Dagens bästa kopp dracks på Kulthosue (Finska tanten är så söt, haha)

Ingen inbördes ordning direkt men jag vill poängtera hur najs lunchen med tejerna var! Åh, skönare timme på dygent får man leta efter! En timme fördrev vi i de bruna och mjuka korgfåtöljerna samtidigt som ett anatl ämnen ventilerades. Ska bli najs att ses i morron igen! Party party in the Hammarby, oh yeah! (Då ska mina ben kläs i ett extremt silvrigt plagg av polyester! Woho! ^^) 

Nu är det inte heller långt kvar till jul. Om 84 dagar slutar jag skolan! Best ever! Om min huvudräkning fungerar så är det cirkus 90 dagar kvar tills family åker till Thailand också! Det ska bli himmalns najs! Bo hemma, helt enam i tre veckor, utan julmat (SKÅL!), utan julgran (YEZ!), utan mellandagsångest (hoppas...), utan mandel i risgrynsgröten (som jag för övrigt kommer dissa!!!). Julen 07 kommer inte bli någon anan lik.

(HÄR FANNS DET 23 RADER TILL MEN DE RÅKAD JAG RADERA! DE VAR DJUPA; FILOSOFISKA OCH SAKNADE SYFTE. POOP! NU SKA LIVET SÖKAS!)

HERRÅ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0