i <3 n.y.c

Idag har jag min första sovmorgon på typ tyyysen år. Det var najs. Sov en timme längre n vanligt och kan nu dricka mitt kaffe i lugn och ro (visserligen måste jag stressa iväg om typ en kvart m,en ändå...) Jag läste i dn om Ground Zero och planerna där. Shit. Jag fällde en tår. Det var helt sjukt, utan anledning liksom. På en av bildrna såg man vart vi stod i vintras och tittade på bilderna, lyssnade på mannen som berättade, försökte samla sig men var ganska tagen ändå. Sen shoppade vi, Amanda skulle hoppa upp på en sten och ramlade, vi blev hadde av några snubbar som ville sälja godis, vi var i en jättestor skivaffär... Vi gick också åt fel håll i tunnelbanan, den som ligger pårecis under Gurond Zero. Helt sjukt. Man såg på bilden exakt var vi stog. Sjuk sjuk sjuk.
(http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=148&a=691075)

 

However, igåt skulle Fantomen köpa nya jeans. De skulle vara svarta, av märket Acne och vara perfekta. Visst låter det bra? Hela eftermiddagen skulle lätt kunna sammanfattas i bok på typ 700 sidor! Bah! Till slut kom hon hem med sina svarta och helt perfekta Acne och jag med typ tyyysen fynd! Åh, jag som är så fattig! Men en jag fick en gratis fika på 7elevn så det var bra!

Erika, när åker vi tillbaka till New York?!'

Running!


Kommentarer
Postat av: erika

när som helst!! måste bara få mina pengar från CSN!! (de har inte skickat en lapp till mig som jag måste fylla i så nu dröjer det kanske en vecka till innan jag får mina pengar :( )
puss

2007-09-11 @ 11:17:43
URL: http://tvillingsystern.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0