Daugava <3

Att det är söndag idag visste jag inte om, eller jo kanske, men jag tänkte inte på det. I går somnade jag klockan 21 på soffan efter X antal timmars jobb i ett sjukt tillstånd. Efter en timme vakande jag och för att en minut senare återgå till djupsömn, fast i min säng. klockan 16:03 vakande jag idag. Eller vaknade och vakande, mamma drog upp mig ur sängen för att se om jag levde. Om jag lever? Ja det är klart att jag lever och idag är det mer påtagligt än på länge! Jag är sjuk, sjuk, sjuk! (Jag kan typ inte skriva sjuk en gång utan måste nästan altid skriva det tre gånger (håkanfeber)) Jag har i alla fall sjukanmält mig och ska inte jobba måndag och tisdag! Sweet heaven! Jag har redan jobbat två dagar den här veckan då jag inte alls måttt bra och tänker nog aldrig mer göra om det! Det är inte alls soft, och febern känns mer påtaglig än någonsinn bland de jäkla brödrostarna och stekhällarna. Suck!

Om jag är ledig på söndag så brukar jag faktiskt ägna dagen åt pluggande och städning. Visserligen behöver jag inte städa nu på ett tag efter storstädningen för nån vecka sedan men plugga, ja det borde jag verkligen göra! ^^ Fast jag tror att jag ska glida upp till centan och hyra en film istället... Jag tror att studier och sjukdom inte går lika bra ihop som film och sjukdom... Fast helst å skulle jag vilja få filmen i min hand utan behöva förflytta mig från min säng (laaaaaaat) så jag tycker att cdon.com borde satsa på hemkörning, 24h/dygn kostandsfritt! Det är en strålande affärsidée tycker jag! Och på tal om cdon.com så fick jag idag ett mejl (nej jag har fått 46 stycken, men bara ett från cdon.com) där de ville säga mig att de har 5-50% rabbat på typ allt! Jag tänkte "YEZ!" och tänkte genast klicka hem Lasses nya Daugava! Fast jag är nu osäker, då erbjudandetendast betyder -6% (vilket är cirkus 10 kronor). Vilket skämt! Men å andra sidan vill jag ju ha den och kommer säkerligen att köpa den en vacker dag! Yeaheyah...

Om du har någon huskur att dela med dig av så är den mer än välkommen, men tills nästa gång:
på återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0