vad är det som bekymrar sara wehn?

Åh hej och hej och hallå!
Trots att jag (yez, dag ocksåååååå) försov mig, pinades med två och en halvtimmes naturkunskap i nyvaken tillstånd, svettades i ett resturangkök i åtta timmar på tom mage och är rätt down i allmänhet så måste jag säga att den här onsdagen var en bra dag. Ja, trots allt! Visserligen så har jag stött på ett antal motgångar - men idag sket jag i de och låtasades som om det regnade. Eh. Visserligen vore det bättre att göra något åt det men whatever, det får bli senare. Jag vill också vara glad, åtminstonde en dag!

Är det någon mer än jag som hört Lasses nya skiva? Är det bara jag som fäller tårar till Går på vatten? Åååh!

Men nu skajag försöka hosta upp mina lungor för att sedan kunna koncentrera mig på morgondagens prov ^^ Shit jag är rädd nu, det känns i hela kroppen, jag ä spänd, ända ut i fingertopparna, jag fäller en tår då coh då, det är svårt att fokusera och jag skakar, det är svårt att säga vad jag tänker, men det är läskigt, det är ett liv men mer ändå



Herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0