oh my good i cant belive it!

Hej hej kära dagboken!
Igår, när det var fredag, var jag ledig från jobbet och det var nog det bästa som hänt på länge. Jag hade då tid att besöka syon, dock utan större resultat. Eller det finns väl, inom mig. "Oh hoj vilken drivkraft och energi" Not! Typ. Jag hade också tid att över som jag kunde spendera på Fria! Jag åt bulle och drack affe med lärarna i lärarrummet, i flera timmar! Haha! Dock var det liiite jobbigt att besvara den evikafrågan, ni vet "Jaha, och vad gör du n för tiden då?" Shit. Och alla var tvugna att fråga den, de kunde ju inte vara samlade alla på en gång. Så ja, istället för att pinas en gång blev det typ sjuttonhundra gånger! Gosh! Ja, jag lever ju int värsta livet och jag har ju inte värsta planen... Och det är ju till största delen själförvållat. Bah!
However, fika och chill med the one and only Karlstadbo (sorry Johan, men du är ju halvnorsk) Oscar! Yeah! Oscar var på besök i storstan så ja, vi fikade och köpte en räka till hans lillebrorsas akvarium. Det var najs att träffa Oscar igen och det faktum att han faktiskt har planer på att komma hem är okej. :)
Jag övningskörde för första ången i hela mitt liv i går också! Pappa typ dog! Haha Han rodde att jag tänkte köra rakt in i en långtradare! Men hallå? Jag är ju smart, det kan man ju inte göra. Idiot. Jag har också komit fram till att bilar och jag inte går så bra ihop så jag vet om det blir några fler gånger... (Det tog ett tag innan jag fattade att bromsen var bromsen och inte gasen!) Bah! Så, ni behöver vara oroliga längre, jag kommer nog inte köra mera bil! Yey!
Igår kväll kom även hela packet från Småland. Och jag menar verkligen packet! Moster och hennes man + grannar och bran och hund! Bah! Jag missade pizzakvällen eftersom att dears nedrans gps sa att de skulle åka mot Sundsvall instead of Svartbäcken. Eh. However, jag drog mig mot The party! Roliga arbetskamrater och chilliga diskussoner, haha. Eller? Ja i alla fall, efterchill hemma hos Becka så väntade Gamla stan. Som planerat (ehh) var jag full som en kastrull, men det var väl skoj ändå! Igår kände jag mig som värsta super heron och idag känner jag att jag är lika dödlig som vi alla är. Aj! Jag åkte taxi hem också, det var läskigt till en början men det var lugnt. Jag spydde nästan ut genom rutan vid Farsta men höll mig hela vägen till buskarna vid parkeringen! Synd. Taxichaffisen var lite jobbig och lekte tusen frågor-leken och jag ville bara försvinna. Gosh. Men ja, det var helt okej ändå.
Men nu ska jag åka in till stan och vara "pigg och fräsch"! Yeah! Jag och Flisan ska visa Emma, 16 år från Smålands inre skogar, de finaste shoppingstråken i hela Sthlm! Woho, jag som är så taggad! Egentligen borde jag verkligen vara begraven nu, för jag mår ganska jättedåligt! Aj, vad jag lever! Och med ett pa nya tusenlappar på kontot så kanske jag hittar något fint in the shopps. (Fan)
Grattis till Resan Nina!!!! Det rä så koolt att du kommer iväg i alla fall! :D:D:D:D:D:D

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0