my new best friend

image86
Jao, jao, vad har hänt idag som är så senationellt att det kräver att dokumenteras här och nu? Jo, en hel massa saker faktiskt! Nummer ett, den hetaste nyheten av de alla verkar det som, möttes jag av på p3 i morse/förmiddags när jag vakande: Alex Schulman slutar blogga. "Okej" tänkte jag, men många andras raktioner var häftiagre och destumer kraftfulla. Jag förstår inte riktigt poängen med damp på grund av att han har valt att sluta mobba folk via sin blogg? Okej, okej... Andra heta nyheter är väl då min nya mp3 som inhandlades, den är rosa och lite som en liten bebbe! Heaheahahae! Credd till snubben i onoff-butiken som jämförde ipoden med min bebbe och som ansåg att ipoden var snäppet sämre än min rosa lilla bebis! Bah! Annars då? Jo, man kan köpa laxpasta i frysdisken på Willys och mamma planerar att åka till New York igen. Laxpastan ska testas i veckan och angående mammsen och resan så är det omöjligt attdölja min avundsjuka. Lalala!

Herrå!

Kommentarer
Postat av: erika

naw! vilken söt! vill också ha en!!! (fast min samsung är ju inte helt fel den heller, om den bara gick att ladda i min dator :/ )
NY? ohh! jag, syrran o kusinen tänkte åka till NY vid nyår, men det verkar bli london i vår istället... i stort samma sak, fast lite billigare resa ;)

2007-10-01 @ 21:25:30
URL: http://tvillingsystern.blogg.se
Postat av: joanna

åh visst ere söt? haha och rosa och allt! "så" jag ;)
aah! najs med london! fast jag måste erkänna att n.y lockar mera! har visserligen bara besökt london två gånger tidi´gare var av en gång knappt kan räknas eftersom jag var pluttliten.. london v.s n.y är svårt men n.y är tyngre skulle säga, fast så klart london är billigare och framför allt närmre! hmm... kanske åker till thiland iaf, så slipper jag tänka mer på london/ny :P eller inte... vad gör du i jul?? bo hemma hos mig?? :D

2007-10-01 @ 22:50:05
Postat av: erika

julhelgen bor jag i vemdalen men om det inte blir london vid nyår så bor jag hos dig ;)

2007-10-02 @ 14:11:36
URL: http://tvillingsystern.blogg.se
Postat av: joanna

Hell yeah! :D:D

2007-10-02 @ 17:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0