much too much

Är det okej att bryta armar och ben på banktjänstemän? Helst via telefonen också! Idiothandelsfuckbanken verkar ha tagit ledigt idag så mina pengar kommer jag inte åt och jag har inte lust att sitta i telefonkö resten av dagen heller! Idioter!

Fast jag årkar inte vara arg direkt. Eller jag orkar inte så mycket,,, Jag har sovit typ hela förmiddagen och nu är det två timmar left! Prov is comming up! Auuh! Och veckans sista arbetsdag! Sweet heaven! YEAH! Så resten av veckan ska jag bara chilla! :D Eller ja, plugga också, ett avslutningsprov på måndag som jag verkligen borde få jättebra betyg på så, ja, plugga it is! Förhoppningsvis ska jag också hinna med att träffa min släktingar som är på besök här i storstaden! Lalala! Kanske är min nya kusin också med? Ja, jag kallar honom min nya kusin eftersom att vi blev kusiner i somras, och nej han är inte nyfödd. jag tror att han är ett eller två år äldre än mig... Wierd combo, ja! I morgon är det även en dag fylld av to do-saker! Bland annat ett besök hos syon, snabbvisit på Fria för att hämta upp The Greate paper, eventuellt en fika med Karlstadsgrabben Oscar, ringa flygbolagmission och så vankas det ju utgång med the jobbpeople! Yeah!b ..eller? En kväll hemma (igeeeen) skulle i och för sig inte heller skada med tanke på att jag hostar som en förkyld astmatiker! HAHA :S

Nej nu ska jag stänga av kaffebryggaren så jag inte bränner ner hela Tuvvan och sedan bege mig mot Kulturhuset för att försöka få tag på diverse örongodizzzz!

Herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0