it will not happen here

Här sitter jag och funderar. Jag funderar inte på kväves kretslopp eller något annat som jag bör, men en massa andra saker. Typ Sveriges finaste skinnjacka, som är min, på pizza och hur gott det är med hemlagad, på pengar som inte existerar mera, på släkten och kärnfamiljer och familjer i allmänhet, på bilar och trafik, på trasiga skor, på män och Tyskland, på svarta kläder, på tradera som säljer sjbiljetter, men allra mest på Moneybrother! Åh fuck! Jag som trodde att det var om en månad, men nej nej! Det är ju idag! Märkte jag igår. Och så kart så är alla alla alla biljetterna slut! Inte alls bra! Fast å andra sidan så shoppade jag upp alla mina cash idag så jag hade og inte haft råd att köpa biljett på tradera eller blocket i alla fall. Allt är så dumt! Eller typiskt mig att hamna i sånna är situationer. Fast min skinnjacka är ju faktiskt fin så.
However, idag mår jag bra igen! Woho! igår var det rena mördardagen! Det var gött at bli bjudn på fin resturang och så igår emn det tog på krafterna att vara social osv med tanke på omständigheterna, haha! Ja, i januari ska vi från Sthlm åka ner till Småläningarna... Gah! Det tar aldrig slut! Släkten är värst liksom :P Fast  andra sidan kanske ja inte ens bor hemma i Sverige då? Gah, nu blev jag nervös igen! Måste skynda på med alla ansökningspapper... Och plugga, det är faktiskt prov i morron och jag har inte börjat ännu. Bad bad..
image53<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0