I'll give you a piece of good advice

Jag är förvirrad! Min bror gav mig ett antal råd för ett tag sedan... Ett av de var att så länge jag bor hemma ska jag försöka köpa så många teknikprylar (teve, dvd, data osvosv) som möjligt, för det är tyligen svårare när man har fler utgifter (som man logiskt får när man flyttar hemifrån). Jag tyckte att den idéen sög för jag ville ju ha den där nedrans longboarden, som jag för övrigt inte köpt ännu. Jag tog mig och funderare och han har väl rätt, som nästan alltid, den där brorsan. Det är väl bara att acceptera att han faktiskt ligger fyra åt före vad det gäller livserfarenheter (om man nu räknar de i år, verkar dummt). However, jag tänker alltså satsa på en ipod eller likande mp3spelare med stort utrymme (kanske inte vad han syftade på men helt okej ändå, enligt mig, för det är välbhövt)  i första hand, för att om några månader köpa en bärbar dator (snart ska ju den här dattan hem till Göteborg och Amanda...). Men i alla fall, ipod eller ipod-likande sak är alltså mitt problem. Självklart ska den ju vara billig men den ska också vara en av de bästa! Vilken combo! Typ omöjlig att hitta!  Är det här min blivande parnter? Är det här en bra mp3 liksom? Hur ska jag veta?? Gah! Om jag frågar i affären kommer de såklart att råda mig att köpa det dyraste de har att erbjuda... Hoppas pappa kan lösa mitt dielmma, då han halft lovat att åka på teknikshoppingrunda med mig senare idag! WOHO! ^^ :D

...eller så slopar jag det helt och emigrerar hem till Erika i Solle för de slantar jag äger! Yeah!

Men nu ska jag lägga fokus på att ta mig ur sängen. Nej jag har inet gjort det ännu då min "sjukdom" hindrat mig, eller ja, jag har hela dagen föredragit nässpray innehållande kortison och ett varmt täcke framför förpliktelser. Ja, jag missade skolan idag också... However, en prommis till något postlikande står på agendan och även ett besök på bibblan. I wil do it fastän jag helst av allt vill fortsätta dagen under täcket med te och en god bok... Suck!

Peace

Kommentarer
Postat av: erika

nämen en tur hem till mig är väl inte helt fel? o mycket billigare än en Ipod ;)

2007-10-01 @ 14:37:48
URL: http://tvillingsystern.blogg.se
Postat av: joanna

kanske inte mycket billigare, men billigare! :) fast å andra sidan kanske jag kan kosta på mig både och :D heaheaha

2007-10-01 @ 15:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0