här hemma

Det är rätt likt mig att vara pigg som en lärka vid denna tidpunkt. Och det är väl nu man ska ånga sig att man sitter hema och häckar i stället för att härja på stan i bästa vännerlag och med en öl handen. Visst, dt vore najs, men watta, det är ju en dag i morgon också. Just nu känner jag mig rätt sliten också. På grund av allt jag gör och inte gör. Ja, det är väl också en avgörande anledning till min "mysig hemmkväll"... Efter tyyysen timmars arbete så har jag ägnat hela kvällen åt att försöka komma igång med städningen av rummet. Jag är helt värdelö på det. Men jag måste jag ha avslutat hela mitt mission i morron innn nio, på morgonen! Då bär av det av mot jobbet och nästa gång dessa väggar återses är på söndag, sent. Det är jobb x2, fezzti och spelning på g denna helg och på det är det ju löning också... En av mina roligaste arbetskmrater slutar på söndag, och det ska firas eller vad man säger, med en sjuk fezzt i Rågsved (Ebba Gröns hemland ;)). Det är kul på ett vis, lyllos honom som slipper slava med oss andra i fortsättningen, men watta, hur tråkigt blir det inte nu liksom? Ännu tråkigare är också att han är numer två på typ två veckor. Omg (mitt nya ord), alla bara försvinner och jag är rädd för att jag är kvar på samma ställe om trehundrasextiofem dagar. Big oh no! Visserligen förgylls min arbetsdagar av de roligaste, sjukaste och mest irriterande arbetskamrater man kan ha men seriöst, vad är det för arbete jag går till sex dagar i veckan? Hej hej ångest, en kopp kaffe på kakan tack! Hoppas att Düsseldorf blir av!

Omg, annars är det inte ens två månader kvar tills dess att jag är ensam hemma i tyyysen år! Nu börjar jag bli lite kluven där! Kommer sakna family asmycket, har jag en känsla av! Haha! Jag har redan köpt en födelsedagsprelle till syrran och letar efter den billiagste long boarden jag kan hitta, så att jag kan g henne den i julklapp! <3 Och mamma, hon ska få en sak som jag inte kommit vad det är ännu! Mammas julklapp är alltid svårast. Pappas däremot är alltid sjuk enkel, han vill alltid ha snälla barn oh vi lla vet att det aldrig kommer hända! Haha Men ja, det betyder att den klapp han väl får inte behöver vara lika genomtänkt eftersom att man aldrig kommer kunna ge honom det man vill ;) Baah! Och bror, ja, han har nog en hel flyttkartong fylld av kassa skivor han har samlat på sig genom åren, från mig, och pappa, och syrran, och mammsen... Fast å andra sidan önskar han sig aldriiiig någonting men brukar bli glad över ett extra varmt underställ till vintern.

Men nu ska jag slå slag i saken, jag ska städa klart mitt rum för att sedan drömma sweeta drömmar om festoutfits, löpartights, öl, stegräknare och ett silkonfodral till min mp3! Woho!

Peace och trevlig helg gott folk, förhoppningsvis på återseende i nästa vecka! Håll ut, jag kommer alltid vara vid er (internet)sida! Herrå!

En bild bara:

Homwboy-Alex & Ugly-Joanna dricker ljumna 3,5or utanför Ollan på Stockhoms central, sommaren 2007 och nu, just idag saknar jag de få vilda dagar jag levt. Den dagen var vild! I will send you some extra peace Alex! (Och självklart Amanda också, som också var vild den dagen, fast du får räkna med förseningar, du som befnner dig på andra sidan jorden ^^)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0