en olöslig ekvaktion

Det börjar bli löjligt jobbigt nu, dyngsrytmen alltså.
Helt twistad och alldels för klen,
få timmar och mycket att göra

Självklart är inte försovningsvanan pasé utan snarare mer vanlig än någonsinn
Likså vakna nätter och film eller musik fram till fem på mornarna
Helt hopplöst skulle jag säga

Men ikväll är jag i alla fall hemma,
med en kopp kaffe och Bo Kaspers
står jag inför det värsta utmaningarna av de alla
städa rummet

Jag har fram till tio i morgon bitti på mig,
då ska jag vara på väg, jag lovar dig Sanna!

Men också boken på 300 sidor om en blond amrikansk aneroxiabrud ska avslutas (som inte ens är påbörjad och dessutom borttappad), saker ska skrivas ner, kläder ska tättas, öl ska fixas, kök ska diskas, kilometer ska springas och timmar ska sovas.

Det är en olöslig ekvaktion
Allt det jag gör

Erika, mitt veckobrev postas inom en snar framtid, hoppas du har överseende med det! (Du kan alltid se det som en utmaning, att vänta alltså ;))


Kommentarer
Postat av: erika

haha vad du är söt! men om det inte blir ett veckobrev vad blir det då? ett
varannan-vecka-brev?

ähh! det kommer gå! you can do it!
(fast den borttappade boken är helt klart ett problem, men problem är väl till för att lösas?)

puss

2007-10-24 @ 23:00:32
URL: http://tvillingsystern.blogg.se
Postat av: Nina

Låter som om det kan bli svårt med tid, men du kan få nån timme av mig från nästa vecka för då har jag lov. Jag skickar ett mail där jag bifogar tiden, ta vara på den : D

Ha det bäst och lycka till med allt, det fixar sig!

2007-10-25 @ 20:08:48
URL: http://www.wannabejapan.blogg.se
Postat av: joa´nna

Erika, i dont know! varför ha namn på det? mina ord för det brevet verkar aldrig ta slut... haha du kommer få läskramp! ;)

Nina, din välkomnas varmt (fast det är ganska kallt här hemma nu)!! ååh du är på tok för söt! jag lovar att du ska få tillbaka din timme! eller vill du betalt? kontant eller konto? ;)

2007-10-25 @ 22:23:06
Postat av: Nina

Vi kan ta det kontant nästa gång vi träffas ; P

2007-10-26 @ 08:52:26
URL: http://www.wannabejapan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0