en fredsduva, jao

Jag har slagit rekord! Jag kom bara tre minuter försent till skolan idag och jag stannade kvar heeela lektionen! ^^ Oh, I'm kool! :D Yadayada.. Sedan besökta jag old Fria! Åh! Jag återlämnade min sista böcker som tillhör de och blev lite heartbroken! Allt var som förr, chill liksom. Så ångestfyllda steg styrde mig därifrån. Kul liksom. Vilket jävla lliv. I alla fall, hela eftermiddagen ägnade jag åt ett mission, som gav hyffsat resultat och kommer förhoppningsvis ramla ner i Erikas brevlåda vilken dag som heslt. ;) Så jag kan inte avsölja mer och nu ska återstår bara en dikt innan jag kan stryka missionet från agendan och återgå till pluggandet... Yey! Jag som är så extremt grym på att skriva dikter! Heaheahah inte! (Erika, om du inte skulle gilla resulatet av min eftermiddag så skyller jag på extrema skavsår/blåsor!! Sorry att min egoism tog över vår vänskap ;))
image87
However, i got alot of work to do so i better run away from this computer before it eats my alive! Eh, he he! (Ja, jag satsar på mvg i engelska, typ)

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0