bigger hole to fill, på riktigt

Jag är lite orolig i dagsläget. Tänk om The Hivesbiljetterna är slutat innan jag har råd att köpa! OMG! Deras nya skiva är grym! Den är typ orealistiskt bra, eller ja, i alla fall med tanke på att jag tänkt rådissa de. Heaheahaha I dont know why! Idiot! :D Ja ja, det löser sig!

Jag var nära på att boka en resa idag, från stan till Solle. Det var nära, men datumen vr inte uppkollade ordentligt, från bådas sida.. Hoppas det bir av! Kankse inte denna månad då jag insåg att det är tufft att bli vuxen! Erika, här kommer något som förstör mina möjligheter för en Norrlanstripp: 1400:- kostar det per halvår att spela hcokey i min klubb! OOOH dra mig på trissorna! Jag har i hela mitt liv inte aft en tanke på att det varit (ÄR) dyrt att spela hockey, men shit, snacka om en tackling from behind alltså! Tidigare har jag ju haft mor och far till sådana kostander, men inte nu, för nu är jag ju såååå vuxen och tjänar sååå mcyket pengar! It sucks! Överraskningskostander är inte min bästa vän! Och datakontot vill jag inte röra, för en data behöver jag och hockeypengarna ska betalas senast i morgon! BAH! Så sen har jag cirkus 300 svenska riksdaler att leva på till och med den 25:e november (månanden som för övrigt inte börjat ännu). Erika, hoppas du inte blir besviken på mig nu... :(

Jo men visst, annars rullar det på. Jobb, skola och sådant dära... Lagom vanebrytande, typ. Kanske ska äventyra det hela med en kopp te istället för kaffe till kvällens film? Jo men visst! För i kväll ska jag äntligen ta och se Breakfast at Tiffanys, efter att ha somnat innan förtexterna är slut två nätter i rad nu. Eh, he! Det känns som en lagom avrundning på den här dagen, som faktiskt varit lång och slitsam! Typ. Ja, om ni vill veta så har jag hunnit med 13902 steg idag! Ojojoj! Stegräknare is my new best friend, omg!

Roberta: om cirkus 32 minuter är du 19 år! Stort grattis idiot! :D:D:D


Peace!

Kommentarer
Postat av: Roberta

det är iofs den 31 oktober imorgon. Jag fyller år på torsdag ;) men tack ändå!!:)

2007-10-31 @ 01:13:15
Postat av: erika

:( men du får komma en annan gång istället!
kommer ju snart ner också (3-4 december) .. ;)

puss

2007-11-01 @ 20:47:17
URL: http://tvillingsystern.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0