åh vilken underbar dag!

Inte heller idag dog naturkunskapen, hej, jag är död as hell! Alldels för få timmar spenderades sovandes i natt, och desstu fler åt den gröna boken och sökande efter upplysning eller nått. Jag intalade ig själv att något måste ju vara kul och roligt att lära sig i den där boken, men nehej, Så ja, det gick åt helvete hela skiten! Och att läraren liksom hintade att jag skulle få "bara" g i kursen så är jag nu aslack! Har läst om hela jävla skiten utan resultat! GAH!

Så resten av dagen har jag varit sur, ätit min middag till lunch så att jag inte har någon middag i kväll på jobbet, svurit över allt för många modebloggar och dess innehåll (fansilösa) och sovit ett anatl timmar. Lagom lång sov middags-tupplur. Den var najs. Nu dricker jag eftermiddagskaffe. Och för att muntra upp mig själv så lyxade jag till det med lite vispgrädde på toppen av muggen. Fast det är fett äckligt och inte alls speciellt lyxigt...

Vet ni att et riktigt höstkallt ute nu också? I och för sig är det fett najs, men eftsrom att min bästa mössa är på rymmen så är det nte alls speciellt najs. Idioter.

Ja, min dag är nog väldens bästa (inte) och jag kommer med största säkerhet glömma mina arbetskläder hemma för att sedan tvingas jobba naken hela kvällen!!!

Jag älskar måndagar mer än något annat!

Herrå

Kommentarer
Postat av: erika

stackars =/
men det ordnar sig serru... annars får du ringa mig o klaga...
pussar

2007-10-08 @ 15:51:29
URL: http://tvillingsystern.blogg.se
Postat av: Nina

Dryygt, det blir ju skitsegt att läsa när det bara är strunt : ( Hoppas att det finns något roligare med på kursplanen!

Hoppas du får sova gott i natt, kram!¡!

2007-10-08 @ 21:23:27
URL: http://www.wannabejapan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0