tyzt

Oh! Hallå hallå! Mamma har frbjudit mig att tala mer idag och min syrra säger bara "håll käften" s fort jag yttrar mig om något... Hmpf! I och för sig för mitt eget bästa då jag håller på att tappa rösten. På jobbet garvade folk åt mig och i videobutiken för någon timme sedan så gick folk ut på gatan och skrattade åt min röst, haha! Kul att man kan roa någon i alla fall, eh heaheaheahha. Jaja, det löser sig, men jag vägrar slösa 260 spänners på läkarbesök då jag redan vet vad de kommer säga ill mig: "Var tyst i några dagar så blir det säkert bra. Alevdon är också bra". Idioter, jag som älskar attprata, haha!

Jaja, hur som helst, snart ska jag se på film som jag och min syster har hyrt, lagom söndagsmys så där <3 Men tydligen så ska vi se Top Model innan. Jo men visst, det är ju det bästa jag vet. Eh. Mamma föresten, hon är lustig! Efter en veckas höstlov och praktik i hemmet som hemmafru så ska hon resa bort några dagar nu och har då planerat alla måltider för resten av familjen! Köpt matlådor och fryst mat i portionspåsar! Jag dör! Hahahahhaha! Som om hon aldrig lämnat oss förut! Hon har säkert seprationsångest efter hemmaveckan skulle jag tro... Hhahaha

Har även hört rykten om att Fantomen varit på samma fest som en transa, det var roligt att höra! Yeahyeah! Och föresten så är The Hivesbiljetten kirrad ju, och Rberta är soo going med mig! :D:D Öl va? :D

Nej nu ska myza med mammsen och sistra mi, för det är inte ofta man ser de! :D <3

Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0