rapport om en hemmadag fylld av ingenting och ångest

Hej hej Ångesten med stort Å! (Och hej alla fem besökare, eh he..he..) Idag har jag ju varit hemma och lider därför av fetaste ångesten just nu! Vad jag har gort denna dag är bara meningslösa vara-hemma-och-sjuka-mig-saker, så som sova ca 14 timmar, överkonsumera mediciner, slöglott på teve utan att veta vad jag egentligen tittat på, och så klart så hr jag ju tyckt synd om mig själv! Det verkar vara själva grejen med att vara sjuk - man får tycka synd om sig själv! Fast jag känner mig obeväm när det gäller den delen... Nu får jag bara dåligt samvete och ångest för att jag inte infinner mig på min arbetsplats! Dels för att de som jobbar måste jobba lite extra när någon saknas eller så har någon fått jobba på sin lediga dag och för att jag inte gör något utav alla dötimmar! Eller jo, femon minuter ägnade jag åt promenad och glassköp på macken. Fast det borde inte räknas, för jag var ful och luktade sjuk, man kunde se på flera meters avstånd att jag egentligen ville något helt annat och framför allt inte vara så äcklig och lukta feber! (Jag har inte ens feber)

Morgondagen bli i alla fall min sista hemmadag! Måste ju tänka på ekonomin... Man vill ju kunna leva nästa månad också... I morgon åker även mamma iväg. Så ja ska upp tidigt och säga adjö till henne och dricka morgonkaffe! <3 Kanske tar en trip upp till centrum för att köpa nya stövlar också eftersom att jag tvingades (i princip) att reklamera mina favoritstövlar förra veckan... Så ja, lite heartborken är man ju!  Kanske lämnar jag tillbaka mitt resultat av tröstshoppingen från i går... Ja, efter att  ha  spenderat tokigt mycket pengar på mediciner och läkarbesök så tröstade jag mig med en ny tröja men inte ens gud vet varför! Den är liksom inte min stil och en storlek förstor och dyr och ja jag vet inte vad, men å andra sidan är den svart så det kaske går endå. I don't know. Det känns fattigt att behöva låna pengar från sparkontot för ett par stövlar när jag liksom tröstshoppade helt i onödan! Hur låter inte det, TRÖSTshoppade! OMG! Jag har gjort det förr, aldrig utan lysnade resultat och det som inhandlads har i princip aldrig använts! Sorgligt.

Ja, men nu ska jag sova och inte vända på dygnet som jag så ofta annars gör... I morgon ska vi vara pigga och glada! Kanske till och med friskare!

Jo men visst missar man Timo på 44an hela veckan också! Idiot är vad jag är som inte kan gå.... :( Jag är ledsen Smokey! :( :(

Herrå!

Kommentarer
Postat av: Nina

Hoppas att du blir frisk tills imorn :'/

2007-11-07 @ 19:49:30
URL: http://www.wannabejapan.blogg.se
Postat av: carolyn

det gör ingenting joanna! det kommer fler gånger :) hoppas du kryar på dig nu, jag är också sjuk :( så du är inte ensam i alla fall :)

2007-11-09 @ 20:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0