koolt, det rullar ju

Idag ska jag köpa ett nattblått nagellack. I morgon ska jag bjuda min syster på middag. Jag är sjukt sugen på pepparkakor med chokladbitar i och hoppas att Nina vet det. Kaffe med sojamjölk är bland det godaste jag vet. Juste, det är ju löning idag också! Men det betyder inte att jag är befriad från slaveriet, nej nej. Så det är väl bäst att jag sätter igång med dagens alla måsten och borden och andra måsten för att hinna med allt. Idag ska jag träffa Fantomen! Och jag ska för bövelen åka till Tyskland, no matter what! Düsseldorf IS är allt bra dumma om de väljer bort mig och om det nu må vara så så klarar jag det endå.

image102

Peace!

Kommentarer
Postat av: Anni

Olearys och öl ikväll? :) Come on joanni!

2007-11-23 @ 12:08:07
URL: http://jagochlivet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0