känn pepp (peppar upp, peppade, peppat, peppa(!) verbstimulera genom att muntra upp (vardagligt))

Nej men hej hej! Oj, reagerade du, till skillnad från mig, att jag sitter mitt i natten full av energi och inte alls trött framför en data och skriver ett blogginlägg? Idiot. Egentligen både vill och måste jag sova. Det är ju en dag i morgon också, och den startar tidigt för att vara en dag för mig. Men hur som helst innan jag ska däcka så ska jag minsann städa färdigt mitt rum som den senaste tiden varit mer än bara kaos. Riktigt jätteäckligt minst sagt. Så ja jag sitter här och skjuter på möten med gamla mögliga matlådor, smutsiga kläder (både mina och andras), torra snusprillor och decimetertjocka dammlager.
 Jag tänker på framtiden också. Jag vet inte vad jag vill bli när jag blir stor. Jag vill åka till Tyskland och orkar inte vänta längre, jag dör!  Kan de bara inte bestämma sig? Kom igen kom igen!
I morgon, eller ja på torsdag alltså, fyller Erika år och jag har en finfin present här hemma som är menad åt henne!  Men hur i hela fridens namn ska hon få den? Om jag minns rätt är hon ju i Stockholm i helgen, men hallå då är ju jag i Bryssel! (Bra tajming där Erika om det nu  är så att du är här i helgen...)  Och på posten vill man ju inte skcika den, för den kan ju krossas... Dilemma, pleas don't kill min hjärncell!
Jag kan ju dela med mig av nått jag gillar medans jag endå är i farten och skriver. Jag vet inte hur jag fann denna blogg men den är grymm! Grabben i fråga som skriver  alla inlägg är tydligen från Haninge ut I don't know him men han skriver så grymmt bra! Jag tror att jag ska ringa självaste herr Bonnier i morron och be honom trycka en bok!
 Eller nej inte i morron då ska jag ju ägna hela eftermiddagen och kvällen åt miljöförstörning (övningskörning)!

Hasta la vista!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0