jag sitter ensam i parken, jag gjorde alltid det bästa för den jag älskade

Ja, ännu en natt utan sömn... Visserligen kom jag nyss hem men ändå, sova kan jag ändå inte. Jag är orolig för att jag kommer att försova mig. Fatta vad en röd dag pissar till det, jag msåte åka en timme tidiagre än vanligt till jobbet för att hnna i tid och blabkablbal. Idioter, de där sl. Nyss såg jag även den första snön för i år falla över stan, vilket säkerligen kommer betyda otroliga förseningar... Ja, ni förstår, snö i Stockholm är något sjukt ovanligt tror de där viktig farbröderna som bestämmer viktiga saker och prioriterar annat. Dagens låt idag var ju annars De kommer kliva på dig igen! Omg. Helst hade jag nynnat på En midsommarnattsdröm hela natten lång och skakat rumpa med Lin, but nothing ever happend! Saker och ting blir inte alltid som amn vill, tror elle förväntat sig...

Hoppas de roar sig fett mycket på Harry Bs idag och lever livets lyckliga dagar! Hoppas och hoppas, jag hoppas inte alls, jag bryr mig inte. När jag satte mig i taxin i Brandbergen och tänkte lite noggrannare än vad jag gjort tio minuter tidigare så kokade jag. Ja, kalla mig naiv eller vad fan ni vill men räkna inte med mig! Okej, det där lät brutalt, men det är typ så jag menar också! Jag vet inte om jag gjort något fel, jag försöker mitt bästa men alltid är det något och i kväll blev jag inte bara ledsen och förbannad utan jag känner mig fett sviken! Och ni må tycka att det där lagom lågt att inte ta det hela (ja, det finns aningen till att berätta) face to face tidiagre kväll, men jag ville inte förstöra Robertas big day!

Nej folk ska man inte lita på och allt är så förbannat överskattat!

Nu skulle jag behövt alla de pengar jag lånat ut till höger och vänster för att kunna betala min Marc Jacobs t-shirt som jag budat hem på Tradera och de som känner sig skyldiga och vill glädja mig med mina pengar får gärna göra det för jag har kämpat hårt för att få hem den här t-shirten!



Det var allt för den här gången, go natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0