it will not happend here

Det är söndag idag, och ja gissa vad? Söndagsångesten. Jag är fortfarande bakis, sedan fredagkvällen. Omg. Trött är jag också. Men va gör dt om en och en halv vecka? Då jag fö övrigt planerar att säga upp mig! Åh du, sug på den du! Eller inget är ju hundra men det vore ju helt tokigt najs!

Annars är det så sjukt mycket jag vill och måste göra nu att jag typ spyr. Erika och Nina skickar vackra sms till mig men jag hinner inte läsa och minst av allt svara. Det är sjukt. Jag som vill. Jag ska sitta hela kvällen och producera medlemsblad och lista ut vad den där känslan i magen vill säga mig. Oh, I don't know really! Men tills vidare hoppas jag att ni (du, jag har väl bara en läsare typ, haha) hare göbra för jag ska dricka kaffe nu.

Dagens bästa tips:
Moneybrother - It will not happend here

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0