från klaraberg till dig

Fantomen och jag trodde att film, glass och kladdkaka i mängder samt minnen skulle göra mig lite mindre heartbroken. Synd att det inte blev så. Synd att jag mår illa nu. Jag tror jag har babylonsjukan eller något. Om två veckor tror jag att jag vet hur det blir med Tyskland, eller hur det inte blir. Är du mitt livs kärlek? Annars tänkte jag bara säga att Ben & Jerrys med kakdeg är äckligt! Usch, dyrt och extremt överskattat. Tacka vet jag Piggelin! Jag tror jag ska hoppa av skolan, säga upp mig och hoppas på att det blir något utav mig! (önsketänkande) Pengabrorsans bästa låt heter Från Klaraberg till dig och varje ång jag hör den gråter jag, den är fin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0