eight days a week


Dagen till ära bjuder jag på två stycken fetsliga bilder

Det är idag det är Robertas födelsedag, så grattis en gång till! ;D Eller idag och idag, dagen har knappt börjat! Jag vet inte ens om solen skiner, och jag vågar inte se ut i höstrusket för att se efter heller! Förr eller senare kommer jag ju märkra... Det är torsdag idag, det vet jag eftersom att det står i tidningens överkannt, annars vore jag lost! Idag har jag elva, 11, sju + 4, 5x2+1, dagar kvar innan jag är ledig nästa gång! WOHO! ^^ För att fira att jag då har en ledig helg så ska jag gå på dop! Yey! Åh, jag som vill föla med ut i morgon! Det ryktas om Harry B och jag vill så gärna gå! Lin ska följa med och Roberta ska bjuda på tårta! Men nej nej, jag ska jobba! 10-19, 10-19... Hela dan, varje dag... Det är därför jag är vaken nu föresten, för att hinna göra alla viktiga måsten innan jobbet och skolan! Då menar jag typ engelskauppsatsen som jag inte börjat på, motionera, reklamera och fixa i störta allmänhet! Och vakna förstås.

Jag är avis på morsan också, för hon har höstlov och bara är ledig och gör lediga saker! Hon väcker mig på mornarna med varmt kaffe färdigt, och annat mysigt. Som tända ljus på köksbordet till frukosten och hon avlämnar rapporter om dagens shopping (som jag måste avstå ifrån p.g.a jobb) varje dag och lagar extra god mat! Naw! <3 Min syster har också lov, hon sover hela dagen och på äventyr halva natten. Hon är ung, Fantomen o co har ockå lov, s de ser man ju knappast röken av...

Men nu ska jag minsann sriva brvet till Erika som jag börjat om på typ tyyysen gånger för att jag vill skriva allt som går att skriva, bah!

Herrå!

Kommentarer
Postat av: roberta

tack!! :):)

2007-11-01 @ 17:54:36
Postat av: Anni

SKa du inte med till Harry b? Jooo, klart du ska, komsikomsi:)

Åh tårta, roberta? I¨ll be there;)

Pöösss

2007-11-01 @ 22:42:31
URL: http://jagochlivet.blogg.se
Postat av: joanna

En annan har ju ett jobb att sköta ;(;(

2007-11-01 @ 23:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0