dimmiga dar, det där var fina dar

Hej hej hej hej hej hej hej!
Åh vad jag önskar att jag kunde skrika ovanstående ord så högt rakt ut i luften bara för att jag så gärna vill! Eller ja, jag vill kunna prata i alla fall! Min röst är helt borta nu, dock kan jag viska men då låter jag som en hes jag vet inte vad och inge hör endå vad jag vill så jag avstår. Jag känne mig fett med unktionshindrad kan jag meddela! Att kunna prata är fasiken guld värt och det är svårt att inte kunna uttrycka sig mer än på mdn och i otaliga sms. Happy life liksom! Ja, funktionshindrad är vad jag är minsann! och hos doktorn idag blev man ju av med en halv förmögenhet, och den andra hälften las på mediciner. Det är dyrt att vara sjuk fastän allas våran skatt betalde hälften av mina mediciner idag. Omg! Jag har sat det förr och jag säger det igen: överraskningsutgifter är inte min bästa vän! Däremot ät jag glad att skatten jag betalar går åt bra saker!

Annars då? Jodå tack! Dunjacka och långkalsonger är det nya instället för tygskor och skinnjacket! Kylan är här fr att stanna värkar det som, inget mig emot typ... Tror jag. Det är fatiskt rätt mysigt att kura ihop sig i jackan på bussen om mornarna och drömma om de fina dagarna (kommer du ihåg 04-05? Pop, randigt, prickigt, cheaps, Håkan, dans, rödvin, happy life och fina minnen om en svunnen tid!) Åååååååååååh!! Idag tänkte jag på när Svenne hade fest, det var på våren 2006, ute var det slaskigt men tygskorna var på endå, Fantomen hade svarta cheaps och ett vittlinne emd svart prickar och hon matchade mig som hade vita cheaps och ett svart linne med vita prickar, haha, vi dansade, det var den kvällen toadörren försvann, jag minns att jag dansade in i väggen och vi träffade en "pop"flicka som skar sig handleden alla dagar i veckan, vi åt klyftpotatis och äppelbitar amtidigt när vi på morgonen kom hem till Fritte, där fanns även en viss Jr och Karin var rolig hon! Haha Oj vilka minnen mina vänner! <3

Så nu har jag "pratat" nog för idag, eller fått skriva av mig lite av det som jag velat bertta hel adagen, haha! Det är jobbigt att behöva vara tyst.. Hm.. Hur ska jag stå ut i morgon? Jag är ju till och med sjukskriven, OMG! However, nu väntar det en gó film på mig, så c ya!

Peace!

Kommentarer
Postat av: carolyn

joanna! blir det nå timo på 44an för dig i veckan måntro? :)

2007-11-06 @ 21:46:44
Postat av: joanna

neeee :(:(:(:(:( Åh va jag vill! timo

2007-11-06 @ 23:28:12
Postat av: carolyn

ohno :(

2007-11-09 @ 19:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0