att packa

...är bland det svåraste jag vet och jag är alltid, alla gånger, ute i allra sista sekund! Och varför vore det annorlunde denna resa? Bah! Fyra dagar är inte mycket och jag har endast en ryggsäck att ta med, men ändå, vet jag inte vad jag ska stoppa i den! Omg. Okej, vätskor och andra flytande saker går ju fetbort, man vill ju inte bli kategoriserad som värsta Al-quida redan vid incheckningen! Och mina nya, svarta, lackiga killer heels, ta med eller stanna hemma? De är de grymmaste skorna jag vet (läs: äger) men kommer jag verkligen ha användning för de liksom? Långkalsongen, bring or not to bring? Aa, listan kan göra sju mil lång och jag tror inte att intresset för den är såå stor så jag skippar den. Men lite hjälp skulle inte skada... Hur tar jag mig till Arlanda billigast? Någon som vet? Arlandaexpress och 200 spänn kan ju ta sig någon stans, bah! Snart måste jag ju sova också innan det är dags att stressa iväg. Fast jag tror minsann att jag ska byra ut teet mot öl och fortsätta packningen och allt annat jag har för mig tills det är avslutat. På radion spelas Ingenting.


Tusen tack Nykterhetsrörelsens Scoutförbund för http://www.nsf.scout.se/junior/scoutbok/rygga.html


Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0