peace & love - bokstavligt talat

Världens tyngsta väska är färdigpackad, pannkakorna till lunch är färdiggräddade, vinet är väl gömt bland all packning, morgondagens kläder är framme och jag vill sova! Jag är trött as hell och ser fram emot morgondagen. Dock inte de första timmarna, då jag msåte leava Tuvvan redan vid halv sex snåret och jag pallar inte ens bära den ena  väskan... It's though these days, höhö! Att Milan och co redan infinner sig på plats är najs och jag hoppas de kirrat nått fint till oss också :)

Jag har (medans vännerna är på konsert) tänkt på en massa saker. "Tåget" till exempel, och jag kan roa mig åt det än idag. Men jag har också tänkt på andra saker, typ stormköket och min höga strula till det-nivå, vinglas av hårdplast, morgonkaffe på Donken (me want) och en del andra frestelser. Åh!

Det enda som ska kirras innan avfärd är ett liggunderlag av något slag och så ska jag se till att inte glömma min adrenalinspruta (man vet aldrig när faran är framme). Så, ja, lite har jag att göra och sedan ska jag även läsa om TTA i senaste Nöjesguiden, för tredje gången idag... Lalalala! See ya folks!

Peace out party people! Suburban kids är på humör!

Kommentarer
Postat av: carolyn

tapeten jag hittade dig! :)

2007-07-01 @ 22:59:02
Postat av: joanna

koolt smokey! ;D

2007-07-02 @ 19:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0